Listigt eller vaddå?

Har ingenting att göra,
så..då underhålle rjag mig själv med en lista om allt och ingenting..

1: Vilken färg har din tandborste?
Blå, gul och genomskinlig (fast, det kanske inte räknas som färg?)

2: Vad har du på dig just nu?
Randiga strumpor, Jeans, vit tröja, vita trosor, svart b-h..

3: Säger du Kavjar eller káviiar?
Kavjar såklart..

4: Vad lyssnar du på just nu?
Eskju Divine-Hold On

5: Känner du NÅGON som gillar brysselkål?
JAG gillar brysselkål, vad är det som är så speciellt med det?

6: Hur många kuddar har du i sängen?
3 st, jag borde bryta nacken, men än så länge är den hel..

7: Vem pratade du i telefon med senast?
Det var nog Frida förut idag..

8: Vad gjorde du klockan 8 imorse?
Satt i paviljongen och väntade på att Sonnenallee skulle börja

9: Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Big-Pack med tändstickor (jag antar att det finns något att elda på ön)
Ett kastspö med drag
En kompis (eller vem som helst som det går att prata med)

10: Vilken sport är tråkigast på tv?
GOLF! (eller möjligtvis formel-1)

11: Vad har du i jackfickorna?
Mobiltelefon, busskort, bibliotekskort, id-kort, csn-kort, pengar (57,50), lypsyl, nycklar (hem, skåp, cykel), mp3, batteri..(helt enkelt alldeles för mycket med tanke på hur lätt allting ramlar ur mina skitfickor..)

12: Kan du kasta macka?
Ja, om en ring på vattnet räknas, annars Nej..

13: Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05:56 (inte alls konstigt att ha klockan på 4 minuter i sex, onödigt att gå upp fem i när jag hinner på 4 i..)

14: Utan att titta på klockan, vad är den?
14:55 (klockan är egentligen 15.05)

15: Vad var det senaste du sa?
Drick inte upp all juice (till brorsan)

Om någon mot förmodan läste igenom allting,
Grattis, nu vet du mycket mer om mig..
(om det nu är någonting man vill)

I realize and I can see..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0