The blood ain't on my hands

Så,
imorgon är brännbollsdagen,
och jag ska komma ihåg att ta med mig zebralinnet..

Engelskanationella idag,
Svåraste engelskaprovet hittills,
Liksom, läsdelen,
fattade ingenting..
(inte av de första och sista texterna iaf..)
Och hördelen,
för att ha en chans på MVG skulle jag nog behövt klara av den utan fel,
och det kan jag ju säga att jag inte gjorde..
Känns kul med certifikatengelska nästa år..

Körde med körskolan förut,
och för en gångs skull gick det faktiskt bra..
(förutom att jag höll på att köra över en tant men..)
Och så har jag bokat in en tid för Teoriprovet,
Och tydigen ska man ju inte berätta det för någon, eller iaf inte när det är,
men..
Vadå då?
Förstår inte varför,
Så, I slutet av augusti gör jag provet..=P

Kasabian-Club Foot..=)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0