TV and Me..

Lite Besvikelse över sista O.C.,
vad hände med att låta tittaren tänka lite själv?
Liksom,
hade dom inte kunnat låta en föresställa sig vad som hände efter 5 år istället för att visa det?
(Ja, jag är medveten om att det är ett tv-program, men jag bryr mig ändå..)
Men, vad ska jag nu göra på söndagskvällarna?

Och imorse tittade jag på Beverly Hills,
bara för att jag skulle spela in det,
och..jag förstår varför dom sänder programmet klockan halv 7 på morgonen,
För, vem vill egentligen titta på det?

Klart du ska kommentera
Postat av: Rebecka

åh! går BH varje dag? härligt..måste kolla imorrn när ja äter frukost hahhahah

2007-05-22 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0