When the stars go blue..

Okej, rubrik..
vad ska jag döpa novellen till?
Kanske är lite svårt att säga eftersom jag inte har berättat för någon om handlingen i den..
Men ändå,
En perfekt dag för att nästan dö?
hahaha..
jag måste komma på något bättre,
något mycket bättre...

Tror inte jag höll mig till ämnet särskilt mycket på nationella imorse,
Kanske skulle valt Have Fun-drink less eller nått istället,
för..
jag skrev massa om peer-preassure (jag använde säkert det ordet 533219852 ggr..)
och att dricka och att inte kunna kontrollera det,
men...
jag använde iaf svåra ord,
(okej, svåra och svåra, men jag använde occasionally och sånt..)
Och på måndag får vi tillbaka svenskauppsatsen...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0