Efterlyst

Alltså, seriöst..jag är rädd för Efterlyst, klart värre än alla andra tv-program, det är ju verkligt liksom...
Tänk om alla mördare står utanför mitt fönster, eller tänker råna mig nästa gång jag tar ut pengar, eller knuffar mig framför tunnelbanan (okej, jag åker tunnelbana ytterst sällan, typ 1 gång/år men ändå..)


Hårvisning
Hårvisning i Renströmmen...


Var föressten på hårvisning nyss, skulle fota för Knugen..
Vi kom så sent, så vi satt väl ungefär på de sämsta platserna i hela Renströmmen,
Ska börja titta igenom bilderna,men, liksom, det är Knugen, hur bra bilder brukar publiceras?
Så mina bilder blir nog inte utsparkade ändå...

Satt föressten och räknade ut mina betygspoäng förut idag..
(vad gör man inte för att slippa plugga?)
Jag har iaf kommit fram till att jag egentligen måste ha MVG i allt i år,
förutom kanske Naturkunskap då, för det är nog ganska kört för min del...


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0