En dröm om en bättre värld...

Nationellt prov i svenska,
uppsatsgrej..
Jag valde iaf den första uppgiften, man skulle skriva en artikel om Martin Luther Kings "I have a dream" tal..
Och sedan diskutera vad man själv anser behöver förändras med världen idag...
Tråkigaste ämnet kanske...Men den bästa uppgiften, den sista vågade jag inte välja,
för där skulle man skriva ett/en essä, och jag vågade inte chansa på att skriva det, eftersom jag inte var helt säker på hur man gjorde liksom...

Och nu har jag skaffat mig ett jobb över jul också,
och det är väl bra antar jag..
(så att jag kan köpa dyra julklappar till alla å så..)

This is not a good goodbye..

Klart du ska kommentera
Postat av: Lisa

var ska du jobba?
= )

2007-11-14 @ 17:10:57
URL: http://lisahanquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0