I find it kind of sad...

Jag gillar dagar när man börjar sent..
Alla dagar borde vara från 10-13,
tänk vad bra allt skulle vara då liksom..

Fick föressten brev från posten igår,
om julkortssorteringsjobb..
Men idioterna hade skickat brevet till fel adress, istället för 60560 svärtinge hade de skrivit söderköping,
så brevet var tydligen en massa försenat, så på tisdag ska jag komma på intervju och ta med mig utdrag ur brottsregistret (vilket tydligen tar 2 veckor att fixa..)
Och posten ska kunna postnummer..
(inte för att jag vill ha jobbet, ska inte gå på intervjun, men ändå...)

Och igår följde jag med brorsorna på ebers öppet hus..
(måste ta varje chans att övningsköra liksom..)
Och folk trodde att jag gick i nian och var intresserad av natur..=/
(och ena brorsan sa åt en lärare att eber var sämst, för de hade bara tråkiga program...)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0