Min förlorade värld

Tjuvlyssnat.se är bäst ibland..

En far kommer cyklande. Sonen ~ 4 befinner sig några meter längre bak, också på cykel.
Sonen: Vad långsamt du cyklar pappa!
Pappan: Mm.
Sonen: Flytta på dig för i helvete så att jag kan cykla förbi.
Pappan (argt och chockat): Vad sa du?!
Sonen (tveksamt): ... pling, pling.

Jag vill inte börja jobba på måndag,
eller...gå kurs iaf..
liksom, 17-21 varje kväll..
kommer inte överleva..

Sedan har jag körlektion idag med,
sista dubbellektionen..=)
(okej, ska väl inte säga sista, jag menar...uppkörningen är nog omöjlig, så jag får väl sikta in mig på januari istället...)
Men iaf.. HATA DUBBELLEKTIONER!

Och snart är det jul...=)


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0