Onsdagslugn

Halva veckan har snart gått, och sånt gör mig väldigt glad..=) Jag menar, snart är det ju helg, och då får man göra ingenting... Teliakursen känns väldigt lång och svår liksom,
Jag är normalt inte överdrivet teknisk, men nu ska jag plötsligt kunna saker som vilket telejack som är det första, och hur man tar reda på det. Jag måste också kunna massa IP-adresser och skillnaden mellan olika system,
Tagit mig vatten över huvudet har aldrig passat in bättre än nu!

Jag har föressten upptäckt vad som kan vara världens roligaste youtube-klipp,
Hey there Khalilah, nån som gör parodi på hey thete delilah, i arabstil,
och jag menar, allt som innehåller skämt med burka är kul
(som kvateret skatan när han har varit gift med en kille, men inte märkt nått för burkan liksom..)

Egentligen har jag massa saker att göra nu, typ samhällsprov och psykologiläxa, men det ska jag inte låtsas om nu, för nu ska jag äta pastagratäng, dricka bonaquasilver red berries och titta på tv..
(köp för övrigt aldrig red berries smaken på bonaqua, smakar typ som avslagen fanta red berries, utspädd med vatten..Citronsmaken är så mycket bättre..)

För övrigt börjar min uppkörningstid närma sig med stormsteg ala Gudrun,
Det hade vart så underbart att ha körkort innan jul liksom, men det kommer nog inte slå in...
Jag kommer bli helt nervös och glömma allt..
(jag brukar normalt sett inte vara nervös, men nån gång ska jag väl vara det också, så varför inte på uppkörningen?)


Klart du ska kommentera
Postat av: Emma

oooh,uppkörningstid snart!!!lycka till...även fast det kanske är långt kvar! ;P ha en bra dag!

2007-11-28 @ 13:57:23
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0