Snart helg

Orka med kreativa rubriker..Mitt liv är iaf hemskt just nu..
Jävla jobb som förstör allt, jag kommer liksom inte orka jobba varje dag...Vad har jag gett mig in på?
Jag menar, studiebidraget är ju inte så litet om man tänker efter, känner bara för att sova ikväll, men nej, då måste jag lära mig saker om bredband..Och inte kan jag sluta nu, inte när halva kursen har gått och jag skrivit på anställningbevisgrej..

Och så förstörde Parlinojävlarna min telefon, liksom, man stoppar in ett kontantkort i en låst telefon,
och sedan fungerar inte det vanliga kontantkortet mer..
för det första kunde jag inte vara med och tävla i dikttävlingen (vilket jag egentligen inte bryr mig om, jag är ganska sämst på dikter) För det andra visste jag inte vad klockan var när jag väntade på spårvagnen,
och för det tredje så kan jag inte min telefonlåskod, så jag får vänta tills pappa kommer hem och letar upp den..

Klagoinlägg är bra..=)

Föressten så är mitt tandkött helt okej,
inte bra men ändå inte dåligt typ.. Så nu slipper jag tandläkaren..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0