So here we are now

Vad gör man inte för att slippa Psykologin?
Ämnet lät ju jättekul första lektionen,
nu är det inte så roligt längre..jävla leksaksanalys,
men jag tar seriöst på det iaf, och passade på att fråga en tjej på dagiset vad hon önskade i julklapp,
samtidigt som jag gjorde porträttintervjun (kombinera två ämnen it is..)
Anyway, hon önskade sig ett leksakskök..gulligt barn,
det kopplar jag ihop med Freuds teori om att små flickor vill va som sina mammor..
(jag är så djup så det inte är sant..)

Föressten är jag dödligt nervös inför min uppkörning,
det är visserligen jääääättelångt kvar, mer än en månad liksom,
men ändå..

Och idag har jag köpt mig en ny vinterjacka..
(hejdå studiebidrag) för jag är så trött på min röda jacka,
och sedan var den ju  för stor också,
saker man inte tänkte på förra året då man var förblindad av kärlek,
men som man upptäcker nu..
(okej, jag visste ju att storlek 38 var förstort när jag köpte den, men jag ville ju ha den så..)

Sedan har jag också köpt en ny fönsterblomma,
för jag började hata den jag hade och ignorerade att den ville ha vatten..
(vila i frid blomma)
Iaf, nya blomman luktar jättegott=)
Så nu luktar hela rummet jasmin,
och till på köpet dricker jag grönt te med jasminsmak..
Sammanträffande..
(eller så var det så att jag gjorde jasminte för att göra blomman glad, jag vet inte..)


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0