Thank you anyway

För att göra alla kommenterare glada..
(okej, ärligt så var det bara en..)
I jul ska jag jobba på Telias kundtjänst..
om dom ringer upp mig igen dvs. eftersom jag inte hade nått batteri på mobilen när de ringde senast liksom..

Och idag har jag köpt julklappar..=)
Eller, ett fotoalbum åt min moster,
så nu ska jag börja klistra bilder..

Sedan har jag tänkt på en sak,
låter mitt namn som en man?
Liksom, varje gång jag öppnar min mejl har jag typ 100 meddelanden från ställen..
(spammejl liksom..)
Men iaf..
Varför får jag bara mejl med meddelanden som "Do you rank your penis size as small? Change that today"
Liksom, ja..jag satt precis och tänkte på det,
Den känns faktiskt lite liten..
kanske skulle jag förändra det idag..
hmmm...

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0