Aldrigaldrigaldrig

Läste någonstans att man ska uppdatera sin blogg 6 ggr/dag,
never gonna happen,
hur ska man ha tid med det liksom?

Frida und Emelie skrev klart arbetet på samhällen,
blev nog inte så bra som det kunde,
jag menar, 6 sidor på 2 timmar,
aldrig att man hade lämnat in det i nått annat ämne,
men samhällen känns redan körd så..

Och och och,
mediekommunikationen ligger fortfarande orörd på skrivbordet,
kanske kanske kanske skulle man öppna böckerna..

Hoppas på det magiska i siffran tre föressten,
om om om jag fortsätter upprepa saker tre gånger kanske allt i mitt liv blir bra,
kanske kanske kanske skolan blir lättare då..
Hoppas hoppas hoppas

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0