Blixtrande

Var på mediamarkt idag,
köpte mig en ny blixt...1790..dyyyrt..
fast, ändå billigt om man jämför med vad många andra kostar..
Och eftersom den går att vrida åt alla möjliga håll är den nog bra ändå..
(och den verkar fungera bra när man fotar också..)
Så, jag får väl vara nöjd med den ändå,
jag menar om  man tänker efter så behövde jag ju inte ens jobba tre dagar i somras för att tjäna ihop till den så...

Och igår sprang vi emellan Hugo och Otten,
ganska roligt ändå, även om det var för mycket folk på lilla dansgolvet,
och rödrutigatröjkillen var överallt..

Och innan blev vi i alla fall ordentligt mätta hemma hos frida,
vi hade faktiskt kunnat bjuda in grannarna på middag, så mycket mat hade vi liksom..

Och imorgon ska jag ut och i garaget och bygga min halloweenkostym,
Det kommer bli svårt..faktiskt..

Men, nu sitter jag och lyssnar på Härliga IFK,
iklädd IFK-halsduk..
(och minns Karpathos när vi spelade den låten högt på balkongen, så att göteborgare skulle bli arga..=P)


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0