Hey hey hoo, you know this is the way to go

Halloween
Dödsängel och clown



Halloweenfest igår,
med utklädnad faktiskt..=)
Så, jag dressade up som en dödsängel med svart hårspray, vitt smink, gråtande mascarakajalögon och svarta vingar..
Fast, vingarna var mest ivägen...

Men anyway, festen blev rätt kul,
även om alla åkte hem sjukt tidigt och vi var tvungna att vänta till 5 och första bussen till Norrköping,
Fast, det löste vi bra genom att ligga på sofforna, gå på matjakt runt siemens, skura golv och äta grekisk youghurt...

Men, mitt svarta hår vill inte försvinna,
just nu är det grått och man tycker ju att efter att ha schampoat det 4 gånger så borde det försvinna,
men nejdå..

För övrigt har Billie the vision and the dancers-Summercat fastnat på min hjärna sen igår..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0