I'm waiting for a hero to save the day

Nationellt prov imorgon,
ibland kan jag undra varför jag valde att göra det två veckor innan man behövde göra det,
när mitt tal egentligen inte är särskilt bra,
och alldeles för kort..
(okej, drar jag ut på det, pratar långsamt blir det kanske 4.5/5 minuter..)
Sedan skulle jag velat välja Bloc Party-Hero som min text,
men den är på engelska, så det kanske inte passar sig i svenskanationella?

Och ikväll har jag inte tid att träna på talet,
har så mycket viktigare saker för mig..
(grey's anatomy, oh så viktigt..)
fast, ett nationellt tal borde väl inte vara avgörande för hela betyget..
bara jag får ett vg så borde det nog räcka,
enligt mina mått i alla fall..=P

Och jag har kommit på den perfekta knytkalasmaten,
vilket ingen annan har tänkt på,
så jag vet vad jag ska laga,
men det är hemligt fram tills fredag, så det så!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0