Jag vill ha fredag idag..=)

För jag är glad,
för det är fredag,
för det är nästan en hel vecka tills nästa körlektion,
för körläraren sa att jag var klar med stan idag,
för det är studiedag nästa fredag!

Jag har för övrigt också insett att jag inte får gå min journalistlinje med foto inblandat i den,
för jag har inte läst jävla foto B,
bara för att jag är rädd för Lars T och inte vågade välja den kursen..
bara för att jag inte visste,
Hade varit mycket bättre att få avslag från skolan instället för att inte kunna söka alls..
Så det så!

Filmen på filmfestivalen igår var förövrigt konstigast,
bra musik visserligen,
men filmen förstod man inte riktigt,
bara hoppade mellan olika platser och tidpunkter,
och sedan helt plötsligt bara tog slut..
borde kanske sett filmen om dom onda fåren eller nått istället..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0