Mediekommunikationsproblem

Skolan är hemsk, bara så att alla vet,
och hemskast är mediekommunikation,
prov på torsdag, och foldern ska göras klar på onsdag.
Så långt helt okej, jobbigt, Ja, men inte omöjligt...
Men, när dom säger att vi har skrivit om fel sak och måste göra om allting, då blir det inte roligt..
och när man till på köpet inte har In Design på datorn hemma,
då har man problem..
Stora problem,
vet inte hur jag ska klara det..

Har iaf mailat bokanalysen nu,
och mediakommunikationsreklamannonsgrejen är klar..
Och samhällen kan jag inte göra något åt eftersom det är ett grupparbete..
(6 sidor på två dagars tid, hur tänker dom?)
Så egentligen har jag inget annat att göra annat än att tycka synd om mig själv för att jag valde fel ideell organisation..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0