No-one can be trusted over the age of fourteen

Skoldag idag, trots höstlovet..
whatever happened to my happy days?
Så, mitt sista höstlov föressten..
Jag blir gammal och dör..sad story liksom...

Halloweenfest ikväll,
ska börja klä ut mig snart, har redan målat naglarna iaf..

I am a martyr, I just need a motive
I am a martyr, I just need a cause
I'm a believer, I just need a moment
I'm a believer, I just need a cause

Föressten svarade Mediakontoret att det skulle kosta 200 kr för att trycka upp bilderna, exklusive moms för färgtryck, undrar om det innebär att det är billigare med svartvitt? Men iaf..200 var ju inte så farligt så..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0