Bombhot

Skulle åka in till Ica-eneby förut idag,
pappa skulle hämta ut ett paket, jag skulle köra..
När vi kom dit var torget fyllt av reportrar och fotografer,
och polisen hade spärrat av området..
Tydligen hade någon bombhotat ICA så nått paket kunde vi inte hämta eftersom det var utrymt,
men då till frågan,
Varför vill man bombhota ICA eneby?
finns det inga bättre ställen, typ banken bredvid?

För övrigt måste jag springa ungefär tills jag dör i helgen,
för jag tror inte att muffinsen på Chokladcompaniet var så fettsnåla,
men goda var dom iaf..=)
(och nu har jag bakat kladdkaka, så då kommer jag bli supertjock om jag äter av den liksom..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0