Flickan från Ovan

Alltså,
jag hatar att skriva bokanalyser,
kan man inte bara få lämna in Glaskupan-analysen en gång till?
Hatar flickan från ovan,
hatar böcker som inte känns verkliga alls..
dumbok!

Kokade Rabarberte (det sista som fanns kvar, måste köpa nytt) och stoppade det i smajlmuggen,
bara för att göra mig själv glad,
men det hjälpte inte..Jag är ovanligt tråkig, ovanligt svår att underhålla, ovanligt svår att göra glad,
liksom, när inte jag själv kan få mig att bli glad, ja, då är det konstigt..

Såg på Tv-kristallgrejen igår..
I en annan del av köping vann massa priser (två iaf)
Dom var roligast av alla som höll tacktal,
särskilt Tobbe,
-flytta på dig jävla köttbulle!
Jag längtar till Januari och säsong två liksom..

Samhällen föressten,
Varför måste degeermänniskorna vara så sjukt insatta i Politik för?
(okej, alla degeerare är väl kanske inte så insatta men iaf två av dem, och två är tillräckligt många)
Och varför måste han den fule från Kungsgård (jag har svårt för namn tydligen, för vad han heter har jag glömt) prata så långsamt och Korrekt för?
Det är faktiskt jättesvårt att inte skratta,
och liksom..är det knäpptyst i rummet, samtidigt som han pratar hörs det ganska väl om jag och frida skrattar,
så samhällslektionerna är som Tortyr, som att i ett halvår få vatten droppandes i pannan på exakt samma ställe..
Och tydligen räckte inte det,
för eftersom vi åker till Lettland nästa vecka tyckte Kurt (läraren har iaf roligt namn) att vi skulle stå framför klassen och berätta om hur vi upplevde resan ur samhällssynvinkel,
Jag ska seriöst börja överväga skolk..

För övrigt har jag nog slagit rekord i att lyssna på Timo Räisänen-My Valentine,
orka öppna mediaplayer och byta låt,
repeat it is!

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0