I know all that so well..

Måndag igen,
det känns som att det alltid är måndag och en evighet till helgen...
Skulle spelat volleyboll i folkparken idag, men det haglade hemskt mycket,
så det fick bli ett-bussen hem istället..
jag hade nog inte varit med och spelat ändå, halsen är dum och gör att jag knappt kan andas.
(okej, jag överdriver nog lite, men det är ju mest synd om mig liksom..)
Sedan har jag sån hemsk träningsvärk efter alla dom miljoner stenar vi fick bära, ungefär en mil, efter konserten
(fast, det var ju klart värt det, The Ark var bäst liksom..)

I helgen har jag förövrigt krockat med alcazar-magnus
(okej, en till överdrift, men hade jag inte tittat upp då jag gjorde det, så hade vi krockat..)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0