Seriös Journalistik

Ny cafeteriaundersökning idag,
Hagagymnasiets tur..
Men, dom hade inte ens öppet..
(9-13 varje dag, vad är det för öppettider liksom..)
Fast, dom var snälla och släppte in oss i cafeterian ändå,
(som dom hade placerat smart i källaren..)
 Något fika fick vi inte..
Men däremot fick vi titta på alla deras nyttigheter som sockerfri choklad, frukt och juice osv.
Lite besvikelse där liksom..
Vääldigt seriös och objektiv Journalistik vi ägnar oss åt..=P

Klassfoto idag också,
7 styckna var vi som var med.. typ som en särklass,
och Klara och jag var ju tydligen extremt korta och fick sitta ner..=/
Anledningen till att jag hatar klassfoton är att jag alltid får sitta!
Och på det enskilda fotot skulle hon "rufsa till" min lugg..
Kul, jag kanske ville att den skulle vara rak liksom..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0