To be continued..

Hittade ett jätteroligt tv-program nyss,
på tvåan..
ovanligt, jag tittar ju aldrig på tvåan men..
(vad programmet heter har jag glömt, fast det var på tv för typ 10 minuter sedan..)
Men iaf, hela idén med programmet var att starta en ny religion...
Helt stört, som om det behövs mer religioner liksom,
men visst, det var kul att se på..så okej då..

Och jag blir så arg på körskolan,
den ligger ju på helt fel ställe, precis vid vägarbetena..
Körlektionen idag gick liksom åt till att sitta i bilköer..
och, aa..det var ju svårt..
eller inte..och så slösade jag ännu en körlektion på ingenting..

Läste föressten Metro förut idag,
tips om hur man ska lägga upp en blogg för att få många läsare..
ett v tipsen var att skapa en följetong..
hmm..Nej tack,
tror jag håller mig till min smått onödiga blogg,
bryr mig inte riktigt om jag har två läsare eller två tusen liksom..

Föressten, hur skriver man i loggboken hemifrån?
bara jag som inte får det att fungera?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0