Avskedsbrev

Ja, vem vet..
det här kanske är det sista ni hör av mig,
eller..läser rättare sagt, eller skrivet..
Herregud vad krångligt allt helt plötsligt blev,
Vad jag ville få fram var att imorgon ska jag ut på en flygtur,
över Europa ska jag och ner på malta,
visserligen är jag inte alls flygrädd,
men bara för säkerhets skull...
hejdå folk, trevligt att ni läste mitt sista livstecken..

Föressten,
folk som trycker på stoppknappen på bussen, reser sig upp och ställer sig vid dörren..
vad är felet på dessa människor?
Okej om det var typ fem sekunder kvar tills bussen skulle stanna,
Men idag var det inget sånt läge,
Idag ville man liksom skrika till folk,
Vi är på Kungsgatan,
det är bilkö,
Det är 500 meter till hållplatsen,
sätt er ner för fan!
(eller använd deo så jag slipper känna er svettlukt när ni står nästan lutade över mig)
men självklart gjorde jag inte detta,
jag satt tyst kvar på min plats, tittade ut genom fönstret och låtsades som att det regnade,
fastän det egentligen var sol ute..


Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

hej då emelie! men du ska nog se att resan kommer gå briljant! köp nån fin present åt mig ;D å bli inte allt för solbränd....

lev väl!

2008-04-30 @ 21:40:06
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0