Dagens Outfit


Svart tröja med lila dragkedja som går ända upp över huvudet. 
Hittad längst ner i en låda, köpt någon gång för länge sedan i någon okänd affär.
Mycket praktisk om man någon gång måste dölja sitt ansikte,
till exempel istället för en burka.
Nackdelen är bara att det är svårt att andas, och att se...
Men är man allergisk mot ljus och kan hålla andan mycket länge fungerar det nog bra.

Klart du ska kommentera
Postat av: Rebecka

Sveriges nya modeblogg! Snart ligger du i toppen med style by kling óch blondinbella ;D ska förlja dina tips noga..men jag undrar, jag har ingen dragkedjetröjja, går det bra om jag drar ner min stora, vita mössa över ansiktet istället? Eller det kanske var förra säsongens..

2008-08-09 @ 21:12:23
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0