Dramatik

Igårkväll var det dags för Hugo och utekväll,
Becka hade bjudit in Motalafolket vi träffade på Kentkonserten då vi låtsades intervjua folk.
Så, förfest blev det, med lappleken (där man ska suga fast ett spelkortmed munnen och sedan förflytta det till nästa person, och få kortet att vandra runt till alla liksom)
Jag var för övrigt mycket dålig på den leken, bara tappade kortet hela tiden (vilket resulterade i att jag och Moa gjorde saker vi inte gjort förut...)

I alla fall, Hugo blev det sedan,
Där jag träffade folk jag inte sett på länge,
Sam till exempel, som tydligen hade fått samma resultat som jag på engelskacertifikatet.
Efter ett tag började det dock lukta väldigt mycket bränt,
och de stora vakterna dök upp och sa åt oss att gå ut,
tydligen brann det på Otten, så medan brandkåren gjorde sitt fick vi snällt stå bakom polisavspärrningarna utan jackor och frysa. 
Och, där bakom avspärrningarna träffade jag på Kim, så vi stod och frös tillsammans ett tag,
innan polisen äntligen tillät folk att hämta sina jackor och åka hem.
Sådär, det var min kväll in i minsta detalj. (På ett ungefär i alla fall..)

Klart du ska kommentera
Postat av: rebecka

vilka detaljer ;D haha

2008-08-30 @ 17:49:22
URL: http://beckare.blogg.se/
Postat av: Moa

De där nya sakerna var mycket trevliga... haha. Nejdå, du får nog ta och träna lite :P

2008-09-06 @ 02:35:32
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0