Engelskacertifikat

Kom på igår att jag borde logga in och se mitt resultat på certifikatprovet,
hade litegrann glömt bort det.
Men så hittade jag lappen på skirvbordet,
(lappen där det så vackert står "she left this behind" eftersom jag lyckades glömma den, och fick gå tillbaka och leta efter den)
I alla fall, jag loggade in för att se mitt resultat,
och där stod det, att jag var godkänd!
Man kunde inte se sitt exakta resultat, men man kunde se vilka delar man hade gjort bäst på.
I mitt fall speaking och listening, för där hade jag nått den högsta nivån.
Känns ju ganska bra, att kunna prata och lyssna känns nog som det viktigaste ändå,
så det är bra.

Klart du ska kommentera
Postat av: Moa

Du är så duktig!

Du får sköta allt prat i Australien...

2008-08-03 @ 12:15:35
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0