Inbyggd rutter

Ibland är det svårt att inte skratta,
som när kunden säger sig ha "ett modem med en inbyggd rutter"
Vågade inte säga router hela resten av det samtalet,
ville ju inte göra människan ledsen genom att rätta honom.
Så, jag satt och sa "ditt modem med trådlös funktion" och liknande grejer.
Och, det var ganska många gånger, tro mig.

För övrigt,
Grattis till Jenny som klarade uppkörningen imorse,
jag saknar den känslan,
när man precis hade tagit körkortet och allt var helt underbart.
När man mer än gärna körde brorsorna dit de ville,
bara för att man äntligen fick det.
Nu är det inte lika roligt längre,
men grattis!


Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

hahaha rutter!! va kul!

Kommer sakna dig emelie. vi får se till att göra roliga saker ihop på våra arbetslösa dagar:)

2008-08-28 @ 22:18:00
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: jenny

haha ja det får vi göra!!!

2008-08-29 @ 11:28:55
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0