Jag blir galen

Röda köer, måste svara.
Jag blir galen, är det bara jag som jobbar på det här stället?
I Norrköping, ja..helt ensam, men resten av Sverige?
4 stycken inloggade är vi, men är det bara jag som svarar?
Liksom, tre personer i kö,
jag svarar på en,
två personer i kö, jag svarar på en till.
En person i kön, jag svarar på den.
Vad gör resten? Kafferast?
Jag som trodde det skulle vara chill att jobba sent,
men snarare chilipeppar.

För övrigt stoppade jag nyss en alvedon i munnen,
ska kanske tillägga att det var en sugtablett, svartavinbärssmak, men det smakar så sjukt äckligt att man måste svälja direkt
Men hinner jag det?
Nej, för precis då ringer det..
med munnen full av värktablett svarar jag,
sluddrigt och grejer, ber kunden vänta, säger att jag ska kolla ledningarna.
Markus bara skrattar, jag lyckas svälja tabletten och tar tillbaka kund,
säger "Det visar sig att det är ett fel på ledningen, jag ska skicka ut det här till en tekniker."
Mycket lyckat, jag som har så sjukt svårt att svälja tabletter liksom..
Efter detta kommer jag aldrig vilja göra det igen...

Klart du ska kommentera
Postat av: Sara

Jaa visst var den snygg :D

2008-08-07 @ 14:35:33
URL: http://sochr.blogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0