Kent, Krunegård och Efterfest på Palace

Krunegård och Kent i Lejongropen igår,
helt underbar konsert, särskilt Mannen i den vita hatten, och konfettin som sprutades över oss innan Kent lämnade scenen och sista Sverigekonserten på länge.
Efterråt lekte becka och jag reportrar, becka lånade (stal) en penna av ett par tjejer och sedan började vi.
-Hej, vill du vara med i dagens fråga?
Becka intervjuade, jag fotade.
Stackars folk trodde det var på riktigt och svarade på frågorna.
Och, på så sätt träffade vi en hög roligt folk ifrån Motala,
bland annat en kille som påstod sig vara EMD-Mattias.
Fast det var han nog inte.
Vi tog med dem till Palace i alla fall,
Mentor Marie var nämligen DJ.

Och, nu har tydligen Becka gett ut mitt nummer till en av killarna i rutig skjorta,
hon skickade ett vackert förlåtsms där hon beskrev killen som gick runt och tjatade om att han saknade mig när jag hade gått. Hon skrev att jag får hämnas när jag vill,
det ska bli trevligt, måste tänka ut någon bra plan...=)

Min plan var för övrigt att lägga in vackra bilder från igår
(Hur snygga dom nu blev eftersom jag är så kort och inte såg särskilt bra =fotade på känsla)
Men sen insåg jag att Moa har kvar min kamera,
så...Konsertbilder och grejer får man vänta på..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0