Maestro kan gå och dränka sig..

Idag är jag ledig, blir långhelg typ,
fast idag har jag ganska mycket att göra.
(eller egentligen inte, men jag överdriver allting)
Jag ska åka till banken och försöka fixa ett nytt bankkort,
det jag har nu är nämligen det sämsta någonsin.
Skaffa aldrig ett maestrokort!
fungerar att betala med i affärer,
men internet accepterar det aldrig.
Boka flygbiljetter, handla på internet, skaffa visum,
allt detta får jag nu göra med pappas mastercard,
(visserligen föra över pengar sedan, men ändå)
Känns ju något smidigare att ha ett eget kort som faktiskt fungerar.
Så, Swedbank blir dagens utflykt.

Klart du ska kommentera
Postat av: Marcia

jobbigt läge :/ va me om nått liknande, not fun

2008-08-08 @ 11:45:24
URL: http://marcias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0