Mycket, mycket att göra

Det börjar bli jobbigt, det här jobbet jag har.
Tidigare i sommar har det inte ringt så överdrivet mycket,
ett slappt arbete helt enkelt, svara på ett par samtal, varvat med läsa bloggar, spela spel och så vidare.
Nu ringer det däremot hela tiden, det är telefoner som inte fungerar,
modem som inte lyser som de ska, e-postadresser som inte fungerar.
Vår sommarvikariechatt har varit ganska död den här veckan, av förklarliga skäl,
ingen hinner riktigt med att skriva...
Men trots detta har jag hunnit med att tillverka en julgran,
av  en "röra-om-i-varma-chokladen-träpinne" , en grön postitlapp och en massa kladd med svart bläckpenna.
Mycket, mycket vacker..

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0