Resa till Indien

Hur vissa människor kan ha sån tur förvånar mig,
de senaste åren har pappa nämligen vunnit presentkort på 1500 hos big travel,
(vilket vi använde till Maltaresan), flygbiljetter till Helsingfors och en finalplats i en resetävling.
(dock blev han utslagen när det återstod 10 stycken tävlande)
När jag kommer hem idag möts jag av frågan,
"Vad säger du om att åka en weekend till Bombay?"
Tydligen har han nu vunnit flygbiljetter tur och retur till Bombay,
dock bara för en person,
men ändå. Hur en människa har sån tur i resetävlingar förvånar mig.


Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

haha, shit vilken tur han har då!

2008-08-27 @ 08:04:29
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Och jag vinner aldrig någonting. Han borde dela med sig av sin tur, till de mer otursamma.. :p

2008-08-27 @ 08:42:51
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0