Sedan gick det bara utför

Jag och becka träffade mina föräldrar ute vid fyrverkerierna vid halv tio,
"vad vingligt ni går", säger dom åt oss, och försöker bjuda på varma nötter.
Vi skyller på högklackade skorna,
klart vi inte är fulla så tidigt (absolut inte...)
Sedan gick det bara utför..

Shotkanna på deli,
cider i ett öltält,
en hel massa vodka,
och så bacardi breezer på Otten. (Moa och jag hittade folk som köpte sånt åt oss, trots att jag egentligen tänkte dricka vatten..)
Sånt gör i alla fall mig onykter
(och ni förstår nog inte hur svårt det är att stava rätt på laptopen, tangenterna verkar sitta i oordning, eller i alla fall ovanligt nära varandra)
Men så är det bara augustifest en gång om året,
och tur är väl det...

Nu ska jag nog sova tror jag,
det blir nog bäst så..
(så att rummet och världen slutar snurra runt..)


Klart du ska kommentera
Postat av: Calle

Aaaaw! Min lilla filur som jag har fick med en sån där jättefylla... fast hon är ju med liten, som lilla dig typ. :P Hoppas att det inte sluta lika illa för dig i alla fall. ;P

2008-08-24 @ 10:53:02
URL: http://krackelibrankelfnatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0