Sista dagen

Sista dagen på jobbet idag,
och allt, jag menar precis allt går fel.
Min dag har jag mestadels ägnat åt att felanmäla epost,
och mest då svartlistningar, när människan har skickar ut spam och nu inte ka använda mailen.
Sjukt jobbigt och tar mycket lång tid.
Sedan har jag även blivit utskälld av ett antal personer,
helt utan anledning.

Sista lunchen firade jag, kim och markus dock genom att äta på Golden Bangkok.
(och tydligen får man rabatt om man säger att man jobbar på telia, ska jag lätt fortsätta säga)
Och nu är det snart slut,
sagt hejdå till elin, gett henne mina smarta lappar om bra saker att veta.
Jag gillar inte det här med avsked,
tycker inte om att säga hejdå.
Sånt gör mig bara ledsen.

Klart du ska kommentera
Postat av: Jenny

läskigt! tur att de inte var värre än så då. VA KUL DE ÄR ATT JOBBA UTAN DIG.. not!

2008-08-30 @ 12:13:30
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0