Studsmatta

Jag lärde mig något nytt i helgen,
att slå volter på studsmatta.
(visserligen kan jag inte landa på fötterna, men ändå)
Kände mig mycket stolt över mina framsteg,
främst att jag vågade liksom.
(För egentligen visste jag ju att jag kunde, kan jag slå volter på tjockmatta kan det ju inte vara svårare på studsmatta egentligen)
Men när man kommer till jobbet slås man tillbaka ner på jorden igen,
Markus berättar att slå volter på studsmatta kunde han minsann när han var åtta,
och Kalle, han berättar att han åt krokodil i helgen, vilket tydligen är 100 gånger häftigare än att göra volter.
När är det min tur att vara coolast och bäst på någonting?

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0