Kundcitat

Idag har jag suttit och svarat på samtal från privatkunder mest hela dagen,
och man får höra de mest underliga grejer.
Vad sägs om,
"Ja, jag håller egentligen på att plantera om mitt fikonträd, men kom på att jag borde ringa till telia, min e-post fungerar ju inte"

"Min son, han är tandläkare, 24 år, och har precis lärt sig använda en golvmopp"

"Ska jag kanske gå till grannen och fråga om de har någon support på datorer?"

"Jag ska lana med min kompis, men han kommer inte ut på internet. Jag tror hans dator är trasig, men han lyssnar inte på mig, kan du säga åt honom?"

De tre översta citaten var för övrigt från en och samma människa,
underligt folk det finns måste jag säga...

Klart du ska kommentera
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-22 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0