Boxing Day

Idag är det Boxing Day,
I Australien betyder det årets största shoppingdag,
med rea överallt.
Så, idag blev det shopping.
Tänker dock inte visa några bilder på vad jag handlat.
Men, jag kan ju alltid berätta i en punktlista.

-Ett par jättehemskfula byxor (som skulle se lite professionella ut, för jobbets skull, där man inte får ha jeans)
-En svart kjol (även den till jobb, men den är inte hemsk, så den kan jag ha annars också)
-Ett par mycket billiga ballerinaskor (Även det till jobb, eftersom man inte får ha converse och flipflop känns inte så seriöst)
-En grå t-shirt
-Ett lila linne (Typ lite klänningsaktigt)
-Ett band att fästa i bodyboarden och sedan fästa runt armen så att man inte tappar bort den i vattnet (bodyboarden, inte armen..)

Måste hitta svart tråd någonstans också, och sy om mina byxor litegrann. Kanske blir de lite snyggare då..


Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0