Dagen före dagen..

Vad hittar vi på såhär dagen före den stora dagen?
Dagen före dagen vi har räknat ner till i en månad snart.
dagen vi har markerat med en stor ring i almenackan och varje dag ritar ett kryss,
tills vi snart bara har ringen kvar.

Jo, den dagen ska vi bege oss till Randwick och se på bio.
Självklart ska vi se filmen Australia,
som det är sån hysteri om här nere.
Förståeligt eftersom den utspelar sig i Australien. Vad filmen handlar om vet jag inte riktigt,
det framgår inte av reklamen, men det har väl med kärlek att göra antar jag. 3 timmar lång är den också,
får väl se om jag avlider efter hälften eller inte.
Eftersom det är tisdag idag kostar bio bara 7 dollar,
35 kronor för att gå på bio, det är inte ofta det händer..

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Billigt med bio down under

2008-12-23 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0