Gårdagen och dagen

Igår tänkte jag sy om mina byxor,
Det tog lång tid,
ena benet är klart..
Får se när jag orkar med det andra.
Efter min sydag kom Rick och hämtade upp oss för att ta med oss på en tur till Wollongong.
Tänkte fota fina bilder från utsiktsplatserna och grejer,
men det bara regnade hela tiden.
Så, det blev inget med det..
Fast, en trevlig biltur blev det i alla fall,
och nu har vi sett en annan stad än Sydney.
(Även om wollongong kanske inte är så mycket till stad)
Jag ville dock se kängurus, men Rick sa att de bara var ute och hoppade över motorvägen på nätterna.
Synd, eller..kanske tur iförsig..

Idag har vi testat våra boadyboards (eller, Bobbys egentligen)
Grymt kul,
men jag lyckades krocka med något barn på bräda under vattnet,
tog en bra stund innan man förtstod vilket håll som var uppåt.
Man slungades nämligen runt under vågen som i en tvättmaskin eller något.
Efter ett tag hittade jag dock upp till ytan,
med något renare gång mellan näsan och halsen än tidigare.
(Om man nu blir ren av saltvatten)

Klart du ska kommentera

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0