Jelly!

Ikväll gjorde vi en ny upptäckt,
Jelly! Tydligen gillar man sånt här,
eftersom det finns i alla möjliga smaker i affärerna.
Vi valde den billigaste såklart. Med jordgubbssmak.
En evighet skulle den stå i kylen,
innan den äntligen var färdig, gelen som vi hade gjort.

Såhär såg den ut. Den var inte särskilt god,
smakade mest sött, med en läskig konsistens.
Som att svälja hårgelé,
eller en massa slem.

Men, halva paketet är kvar,
så det blir nog att äta en gång till.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Detdär hade du inte ätit hemma, var hittar ni allt konstigt

2008-12-10 @ 14:01:56
Postat av: jenny

Ja, de får vi verkligen hoppas!!! Hur har ni de? Är det kallt hos er läste jag? tråkigt isåfall..

saknar dig här hemma i sverige.

2008-12-10 @ 16:37:19
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: rebecka

mums. Ser ut som monstersnor :p

2008-12-10 @ 20:41:44
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0