JOBB!

Var på min callbackintervju idag,
Först fick jag fick följa med till något köpcentrum där en kille stod vid en monter och försökte sälja american expresskort. Fick se på det ett tag, och sedan lyssna på de gyllene reglerna eller något liknande.
Typ, man ska alltid le och ha ögonkontakt med folk.
Gick sedan tillbaka till kontoret, fick fylla i ett par papper,
och blev sedan intervjuad av ytterligare en person.
Han verkade dock tycka att jag skulle passa för jobbet,
för på lördag ska jag dit på utbildning.
Får se vad det är för någonting.
Är dock lite rädd för att jag inte ska kunna sälja någonting.
Första två veckorna skulle de tydligen vara lite snälla och ge mig dubbel lön för ett sälj eller något liknande,
men sedan blir det nog svårt. (Blir nog svårt de första veckorna med, jag är värdelös på att lura pengar av folk)
Men, jag får väl testa och se hur det går. Det är ju ett jobb i alla fall.

För övrigt blev det sushi till mat idag,
jag älskar att det är så billigt här,
och så mycket godare än i Sverige.

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Bra, låter fint med det företaget

2008-12-18 @ 14:15:20
Postat av: sara

blä för sushi, hihi :p

2008-12-18 @ 14:21:49
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: sanna

Haha, ja där har du helt rätt! Är det där du är nu? Hur har du det?

2008-12-18 @ 16:38:15
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0