Julklappsshopping

Idag har det handats julklappar,
många sådana. Till mig själv från föräldrarna, till mig själv från mig själv. Och så till Moa då.
Vad paketen innehåller får ni se efter julafton,
men just nu är det ganska fullt under den lilla julgranen här.

Intervjun idag blev för övrigt på svenska,
tjejen som intervjuade var nämligen från Göteborg. Men, tror inte jag får nått jobb där,
för ännu har hon inte ringt. Dock ringde någon annan kvinna förut,
bad mig komma på intervju imorgon. Vad det är för jobb har jag absolut ingen aning om,
men..det lär väl märkas då antar jag.

Klart du ska kommentera
Postat av: mamma

Intervju varenda dag inte så illa. Väntar med spänning på i morgon

2008-12-15 @ 14:03:15

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0