Koalahalstabletter

Jag har ont i halsen,
äter koalahalstabletter. De smakar hemskt,
eucalyptus och citron. Lite som blött gräs med citronsmak.
Lite som de tyska cannabisgodisarna.
Men de hjälper i alla fall.
Men jag kommer nog aldrig förstå mig på maten här,
Vegemite på mackan, Jelly till efterrätt,
och det nästan värsta är att det inte finns matlagningsgrädde här.
Och aussiecreme fraichen är inte god.
Hur ska jag överleva 5 månader till?!?

För övrigt håller det här landet på att blåsa bort idag,
typ Gudrun ute. Igår var det nästan 35 grader och sol,
idag storm. I förrgår regnoväder. Jag förstår inte.

Klart du ska kommentera
Postat av: Daniel

oooh kan tänka mej kararna e heta, du har inga foton? )

2008-12-14 @ 17:55:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0