Let's dance to Joy Divison

Jag har blivit helt beroende av The Wombats-Let's dance to Joy Division.
Mycket av anledningen att de spelar den hela tiden på kontoret.
Antar att jag kommer höra den imorgon också, när jag går dit för min träningsdag.
Som jag för övrigt är alldeles rädd för.
Jag är nog ingen bra försäljare,
vad har jag gett mig in på?

Klart du ska kommentera
Postat av: sanna

Åhh, mn du kommer förmodligen inte att missa någon vit jul här hemma heller och det lär ju komma fler julaftonar att uppleva. Australien låter skönt:)

2008-12-19 @ 15:19:13
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Alla nya jobb ger nervpirr och känsla av att det klarar jag inte. Men det gör man

2008-12-19 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0