Mat

Satt och väntade i Hyde Park på att Moa skulle komma in till stan,
vi skulle nämligen leta julklappar åt hennes familj.
(La familia, jag är inte lika generös som Moa tyvärr, ni får julklappar/födelsedagspresenter när jag kommer hem istället, blir så dyrt att skicka)
Plötsligt insåg jag att Starbucks låg precis över gatan,
så jag gick dit och köpte mig en Cherry-dark chocolate-mocca-frappuchino. Mycket gott.

Här har ni mig i Hyde Park med min avancerade kaffedrink.

När Moa väl kom in till stan gick vi och åt mat,
Buffé på Pizza Hut. Sådär lagom nyttigt med en massa pizza, vitlöksbröd och efterrätter
(Chokladpudding, glass och massa frukter)
Men gott var det, även om det kanske inte ser så ut på bilden. Min mobilkamera är väl inte den allra bästa.


Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Det ser gott ut

2008-12-17 @ 16:59:01
Postat av: Anonym

Man skulle kunna tro att vi är i samma land. Hyde Park, Starbucks & Pizza Hut. Enda skillnaden är nog vädret...

2008-12-17 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0