På allmän begäran

..Eller i alla fall på mammas begäran.
Jag pratade nämligen med familjen, mormor, morfar och moster tidigt imorse.
(Sent på julaftonen i Finland dock)
Första gången jag pratade med dem efter att jag åkte hit.
Över en månad. Så länge har det aldrig gått utan att jag pratat med dem,
men desto roligare att prata med dem då. Eller något sådant.

I alla fall, för att komma till saken.
Mamma ville se bilder på mina julklappar som jag köpt för pengarna hon och pappa gav mig.
(Alltså, julklapparna från föräldrarna som de inte ännu sett..)
Så, här har ni dem!


Gul klänning från Supré. Lite lätt genomskinlig märkte jag, men det blir nog bra ändå. Behöver ju inte ha svarta underkläder..


Japp, bikinibilder. Tur att jag är så grymt snygg så att alla utvikningstidningar, playboy och allt vad det nu heter kommer ringa mig. Ska bli ett sant nöje att tacka nej. För övrigt, anledningen till bilden är mina nya badshorts,


Australia stod det tydligen på framsidan på shortsen märkte jag. Och Moa insåg att mönstret bildade ordet billabong. Massa dolda meddelanden på shortsen. Litegrann som The Da vinci code (Som jag för övrigt snart har läst ut, efter att ha sett filmen för typ ett år sedan..)

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Snygg klänning och fina shorts kunde inte ha valt bättre själv

2008-12-25 @ 08:36:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0