Paket!

Fick ett paket idag,
från Moster. Paketet innehöll en julklapp, julkort från henne, mormor och morfar, och det bästa av allt,
En hippotidnining. Barndomsminnen!
Jag antar att inte många av er vet vad en hippotidning är,
så jag får väl förklara det. Hippotidningen är andelsbankens (I Finland) svenska barntidning. Handlar om flodhästen Hippo och hans syster Hanna. Mycket kvalitetsläsning.
Finns bland annat roliga historier och gåtor som
"Vad är det som är burrigt och lurar bakom stolen? Jo, en sårad yllestrumpa"
.
Makes no sense, jag vet. En intervju med en sjuåring som spelar basket finns också, och så det bästa. En artikel om "Djuren i Australien" där man bland annat får veta att vithajar är farliga.

En rolig överraskning såhär på en tisdag en vecka före jul.

Klart du ska kommentera
Postat av: Anonym

Kul med paket.

2008-12-16 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0