Polisjakt

Det händer grejer här i området,
Plötsligt började folk skrika här utanför,
vi tittade ut genom fönstret och såg en kille fly undan poliserna.
Spårlöst försvunnen var han. Poliserna gick runt och lyste med ficklampor i buskarna,
såklart var han inte där. Vi hade ju sett att han sprang därifrån.
Men, det visste uppenbarligen inte poliserna.
Efter en 10 minuter kanske kom de dock släpandes på mannen,
en annan kille stod och visade poliserna hur han hade slagit ner mannen.
Och vi satt med perfekt utsikt över allting. Hängde ut genom fönstret nästan.
När de hade stoppat in honom i bilen och skulle åka härifrån vände sig en av poliserna upp mot oss och fönstret och sa
"The funny game is over now, ladies..."

Spännande villaområde vi bor i. Maroubra, värsta gansterhålan.

Klart du ska kommentera
Postat av: Mamma

Bodde inte ni i ett lugnt område?:O

2008-12-06 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min E-postadress är: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida heter:

Jag ville bara säga att:

Trackback
RSS 2.0